tiistai 12. marraskuuta 2013

7. työpäivä

No niin, nyt on laskettu yhden viikon päivät, joten se alkaa riittämään...

Huomasin Nellin blogia lukiessa, että en ole tainnut minäkään kertoa, missä olen töissä. Olen CK-decorar nimisessä firmassa, Sastamalassa. Yrityksen toimenkuvaan kuuluu juhlasomistuksia, stailauksia ja sisustussuunnittelua ja tämän kautta saa myös remontinkin. Monipuolista siis. Yritys on jokseenkin uusi ja on vasta aloittelemassa täysipäiväistä toimintaa. Tämä on siis siinäkin mielessä mielenkiintoinen hetki olla täällä työssäoppimassa.

Tällä hetkellä minä olen ollut mukana stailaus-ja sisustushommissa. Yksi sisustuskohde onkin vähän enemmän minun kontollani, sillä teen osasta kohdetta näyttöni joulukuulla. Tuo työ saikin vähän viivästystä, kun olen ollut torstaista lähtien mukana toisessakin projektissa. Tänään jatkoin "omaa hommaani" Sketchupilla ja saarekkeen 3D-mallinnuksella. Lähti vähän taas lapasesta, kun ajattelin pitää tänään vähän lyhemmän päivän... no toisella kertaa. Niin, samalla tässä opettelee yksityisyrittäjän työajan hallintaa ;).

Nyt iltapalalle ja nukkumaan.


HK

Ja  tämä on mottona:).

Pomoni ehdotti tällaista hiirimattoa. Hyvä idea!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti